Stuur ons een bericht

WIJ ZIJN GESLOTEN OP 1/04, 1/05, 9/05, 10/05, 15/07 TEM 2/08, 15/08, 16/08, 1/11, 11/11, 23/12 TEM 3/01/25.

Veelgestelde vragen

De kantoren zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:00u tot 17:00u. De beide showrooms zijn open of afspraak. U kan makkelijk een afspraak maken via onze website.

Onze kantoren, productie en showroom bevinden zich op de Energieweg 11, 2390 Malle. Daarnaast hebben wij ook nog een showroom in Deinze, Kapellestraat 51a, 9800 Deinze.

Eindklanten zijn altijd welkom in onze showrooms, dit na het maken van een afspraak. Wij zorgen ervoor dat de eindklant alle informatie meekrijgt die nodig is om door de schrijnwerker een offerte te laten aanvragen.

Nee, Aro verkoopt enkel aan geregistreerde schrijnwerkers en interieurbouwers.

U kan uw bestelling aan de hand van een stukkenlijst doorsturen naar uw vertegenwoordiger of naar info@aro.be.

Bij het plaatsen van uw bestelling kan u aangeven dat u uw bestelling wenst af te halen. Wij zorgen dat alles klaar staat en verwittigen u hiervan zodat u alles kan afhalen zonder tijdverlies.

Jazeker. U kan een offerte aanvragen aan de hand van een stukkenlijst via uw vertegenwoordiger of rechtstreeks bij onze offertedienst op offerte@aro.be.

Dit is afhankelijk van het bestelde product. De levertermijn wordt medegedeeld op de offerte en de orderbevestiging. Aro tracht steeds in samenspraak met de klant een correcte oplossing te zoeken om zo snel mogelijk en volgens afspraak aan te leveren.

Wij ontvangen graag een mail van u met uw coördinaten op info@aro.be. Daarna geven we u zo snel mogelijk de gegevens van de juiste vertegenwoordiger door.

Aro rekent per levering een transportkost van 35€ aan binnen België. Er is geen minimum bestelhoeveelheid.

U kan ons bellen tijdens de kantooruren op 03/331 54 32, uw vraag formuleren in een email naar info@aro.be  of u kan contact opnemen met uw vertegenwoordiger.